Thursday, February 3, 2011

Panggilah die

this song was created by Zhizen Azarie ..title tu aku pndai2 ubah sendri...huhu...original title kne tanya tuan empunye lagu..

luf dis song damn much....sgt comey.....

Saat pertama ku melihatmu oh kasih
Ku rasa bahgia bila kau berada di depan mataku
Kau telah mencuri hatiku
Baru ku sedar
Ku jatuh hati padamu

Oh sayang
Janganlah kau pergi dari hidup ku
Kerna ku tak mahu kehilanganmu oh sayang
Kasih adakah kau mengerti
Betapa dalamnya cintaku padamu

Bila kau tiada
Hati ini mula tak keruan
Ku mencari2 dimananya kau telah menghilang

Panggilah dia kemari
Kurindu lihat wajah nya
Aku rindu kan si dia
si dia yang ceria

Pangggillah dia kemari
Kurindu lihat wajahnya
Aku rindu kan si dia
si dia yang ku cinta

Panggilah dia kemari
kurindu lihat wajah nya
aku ingin bersamanya
si dia yang tercinta

Panggilah dia kemari
ku ingin hidup bersamanya
aku inginkan si dia
si dia yang teristimewa

oh tuhan bagikan kami kekuatan
agar kami kan kekal setia




5 comments: