Friday, January 14, 2011

luilui

okey....hari tu dah share minat aku...antara handbag yang aku memang can not resist..hahahah..
post kali ni aku nk share kasut yang aku ske plak....

before ni aku ske vincci...tapi xtau sejak akhir2 ni ble nk cari kasut vincci mesti dah xde yang berkenan....tensi...tensi...hahahhahaha....minat aku dah beralih ke primavera....walaupun design die susah nk jumpe yang cun tapi memang sangat selesa....sangat sesuai aku belasah ari2 g ofis....yela auditor...berjalan je memanjang...kasut xslesa payah r...ahahahahahah...

tapi kan...ari tu usha2 kasut kat isetan...terbekenan plak kat 1 brand ni...LuiLui...comey kot...

lalu aku pun melakukan process menggoogle...ahahahah..perrrrrrrrggghhhhh....xbole blah r...

korang usha la kat cni....mmg xbole blah r....

http://www.luilui.com.br/

ahahhahahaha...

usha punye aku jumpe gak kasut yang aku berkenan tu....ni die...

http://www.facebook.com/pages/LuiLui-shoes/363893168193?v=photos#!/photo.php?fbid=456095653193&set=a.456073783193.256991.363893168193


perghh...sangat mengodakan...huhuhuhu...akan ku dapatkan 1...ahhahahahaha

No comments:

Post a Comment